۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
محبوب کارکنان

چگونه شرکت‌های برتر آمریکایی، کارکنان خود را راضی، وفادار و متعهد نگه می‌دارند؟

به گزارش صدای بورس، مجله «نیوزویک» در آخرین شماره خود با انتشار فهرست محبوب‌ترین شرکت‌های آمریکایی از نگاه کارکنان، به بررسی این موضوع پرداخته و نوشته است: در حالی که تعهد و حضور فعالانه کارکنان در سال ۲۰۲۴ اندکی افزایش داشته اما هنوز کارهای زیادی در این زمینه باید انجام شود.

برخی شرکت‌ها برای بهبود اوضاع، گوش شنوایی دارند. از انعطاف در برنامه‌های کاری تا فعالیت‌های جمعی، این شرکت‌ها فضایی خلق کرده‌اند تا کارکنان‌شان در مسیر رشد قرار گیرند. مجله «نیوزویک» بار دیگر در تحلیل داده‌های شاخص «عشق به محل کار» مشارکت کرده است.

این شاخص میزان همکاری کارکنان در زمینه مشارکت، نوآوری، اعتماد به رهبری، حس تعلق به محل کار و... اندازه‌گیری می‌کند. در رتبه‌بندی امسال، شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای «فرست واچ» مقام اول را کسب کرده است. در این شرکت، فرهنگ مهربانی، سخت‌کوشی و کار گروهی نهادینه شده است. برنامه‌های جامع این شرکت برای نگهداری از کودکان و افراد سالمند موجب افزایش وفاداری کارکنان شده است.

محبوب کارکنان

کد خبر 505694

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ماشین‌های سبز

    نیوزویک

    ماشین‌های سبز

    آیا هوش مصنوعی موجب بهتر شدن وضعیت حیات بر روی کره زمین می‌شود یا آن را بدتر می‌کند؟ واقعیت این است که هوش مصنوعی انقلاب بزرگی در عرصه انرژی سبز ایجاد کرده اما تامین انرژی برای آن موجب افزایش آلودگی شده است.

  • شگفتی اکتبر

    نیوزویک

    شگفتی اکتبر

    در اکتبر ۲۰۱۶ یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری، انتشار یک فیلم غیراخلاقی از دونالد ترامپ ضربه سنگینی به او زد. اما رقیب او نیز وضعیت خوبی نداشت.

  • روی لبه پرتگاه

    نیوزویک

    روی لبه پرتگاه

    نیجریه، کشور شگفتی‌های طبیعی با بیش از ۲۵۰ گروه قومی و نژادی که به ۵۰۰ گویش خاص سخن می‌گویند، تولیدکننده مهم نفت خام آفریقا با نزدیک به ۲۲۰ میلیون جمعیت، همچنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

  • رأی نمی‌دهم!

    نیوزویک

    رأی نمی‌دهم!

    جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای پیروزی دوباره با مشکلات و موانع زیادی روبه‌رو است. جنگ غزه یکی از بزرگترین موانعی است که به اعتراض بسیاری از رای‌دهندگان آمریکایی منجر شده است. آنها به حمایت واشنگتن از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه اعتراض دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =